16 augusti 2007

Deja vue

Så var jag här igen. Sista timmen. Ja, den är seg. Särdeles seg faktiskt för jag har så lite att göra på jobbet. Sen när blev det här en ältningsblogg förresten? Jag kanske borde älta att jag känner mig för lat för att träna men ska göra det ändå om sådär circus en en och en halv timme. Eller att jag är sugen på äckliga hamburgare från McDonald's. Eller att jag vill att det ska vara fredag vi den här tiden så jag får åka och hålla om min älskling. Ält ält ält. Men vänta lite. Jag har ju inte definerat vad den här bloggen ska handla om. Jag kan skriva om vad jag vill! MOAHAHAHAHA!

25 minuter kvar.

När jag kommer hem ska jag försöka orka fotografera min färdigstickade spetssocka. Efter disken och packningen. Om jag orkar. Den är i alla fall superfin, möjligtvis den finaste socka jag någonsin stickat.

Inga kommentarer: