16 augusti 2007

Ingen bild idag

Nej idag blir det ingen sockbild. Ni får helt enkelt lita på att de är utsökta tills jag får tid att lägga upp en bild. Inte innan måndag. Faktum är att det förmodligen inte blir något bloggande i helgen över huvud taget, om jag inte lyckas smita undan ett par minuter och låna en av Karl-Grahams föräldrars datorer. Vi får se. Planerna för helgen är ungefär 1barnprogram 2bullbak 3barnböcker. Och en massa pussar och kramar, det ska jag se till.

Förutom att inte sticka en enda maska sedan jag kom hem har jag repat upp den blåmönstrade vanten. Jag har kommit på något mycket finare att göra med det garnet. Senare (läs: typ nästa vecka) ska jag repa upp den grönbrunrandiga vanten också, den måste börjas om på större stickor.

Nu började det ösregna utanför mitt fönster. Jag ska ta tillfället i akt och gå och lägga mig, det är så fantastiskt mysigt att somna till ljudet av regn mot fönstret.

Inga kommentarer: