11 januari 2012

Bloggmammefika och sjukhusstress

I dag åkte jag in till stan och fikade med Caroline - mamma till Leia, Stella, lilla bebisen i magen och bloggen Det ljuva livet. Vi pratade, handlade lite och hade så trevligt så. Jag fick en fin present också!

Annars är allt som vanligt. Jag dricker latte, slösurfar, kollar på Pippi på de sju haven med Theo och stickar. Äter gulaschsoppa och fyndar på Tradera.

Jag känner mig lite extra stressad just nu, men kan inte komma på riktigt varför. En massa småsaker hopar sig och blir stora stressmoln. Jag tror att det har att göra med sjukhusvistelsen nästa vecka. Jag oroar mig över att glömma saker jag måste packa. Jag måste köpa tandborste och tandkräm. Välja ut filmer att ladda datorn med. Inte glömma mobilladdaren. Packa stickningar och en lista över mina mediciner. Skriva upp alla mina tusen frågor. Hinna skicka i väg saker jag sålt på Tradera. Komma i håg hur jobbigt det är att sälja saker på Tradera till nästa gång jag får för mig att göra det igen.

När jag nattat pojken ska jag äta en semla och kolla på del två av dokumentärserien Hårdrockens historia. Så jäkla pepp på det va!

2 kommentarer:

Knit-Marie sa...

Lista allt du kommer på, allteftersom det dyker upp i huvudet! Min räddning!

Caroline sa...

Tack för en supertrevlig date, hoppas vi snart kan göra om det! Vi skulle nog kunna sitta och prata i flera timmar! :-)
KRAM!!