02 mars 2011

Våra vanliga hem, en uppdatering.

Det är så lustigt det där med trender. Fenomenet att många kommer på saker under samma tidsperiod. Att samma idéer väcks på olika ställen samtidigt på grund av samma intryck och yttre påverkan. Det här med att visa upp ärliga bilder på våra hem verkar ha blivit en sån grej. Överallt hittar jag exempel på bloggar som hängt på min, andras eller helt enkelt startat egna, "ärliga-hem-utmaningar".  

Kolla här så många vi är:
Erdoredo
Onekligen
Nickby rapporterar
Åppå Källbackan
Kapybarans gömställe
Yfronten
LisaKristin
Spiderchick
Thepas
Helena
Kiqi 
Elin
Caroline
Jonna

Vill du läsa om hur min utmaning kom till gör du det här. Vill du se bilderna av mitt helt vanliga hem kan du göra det här.

1 kommentar:

Caroline sa...

Hej!
vad roligt att så många är med. Undra om jag ska våga ngn gång :-o Kanske... får ladda lite hi hi..
kram till dig!