14 mars 2011

Hej mina älskade läsare!

Den här 50 000-besöksgrejen har fått mig att fundera lite. Ni läsare är ganska trogna om man ska lita på statistiken och ni är runt en 40-60 om dagen. Jag känner knappt så många människor och det är långt ifrån alla som kommenterar så jag är så nyfiken över vilka ni är.

Kan du inte lämna en liten kommentar där du berättar vem du är, hur du kom hit och vad du gillar att läsa om här på bloggen. Ja, du också mamma. Och Jenny. Alla. Alla som kommer hit och läser. Även om det är första besöket.

Det skulle göra mig så himla glad!

Pleeze!

22 kommentarer:

Eleonor sa...

Eleonor från föräldrargruppen är inne och läser ibland, men jag skriver nog något varje gång. Funderar också ibland på vilka alla blogbesökare är i min blog...

Knit-Marie sa...

Jag: Klara och Asks mormor gillar att följa T och ditt stickande. Är inne mest varje dag.
Kram!

Jennie sa...

Hej Therese!

Jag är här och följer din vardag, men det visste du redan;)
Bloggen har en bra mix av allt egentligen och så skriver du mycket bra!
Kram Jennie

Chris sa...

Chris(tian) här.
Kikar in ibland.
Vi ses i morgon!

Sara sa...

Hej!
Sara heter jag och kommer inte riktigt ihåg hur jag hittade hit? Antingen klickade jag på "nästa blogg", vilket jag gör ibland eller så har jag sökt på stickning...
Jag och min familj bor i Kinna, men kommer från Partille.
Jag har fastnat för din blogg, du skriver bra intressant om en helt vanlig vardag. Jag känner igen mig i mycket!
Det var lite om mig, du är välkommen till mitt lilla krypin på nätet!
//Sara

Annagreta sa...

Jag är din väninna och har läst din blogg for ever and ever. Jag tycker om att läsa om vardag, funderingar och se bilder på handarbete. Och söta filmer på Theodore!

Anonym sa...

Hej. Jo, du vet ju att jag är här och läser. Men oftast är jag lat och klickar mig inte vidare från readern, så du får lägga till några fler besök till räknaren!
Grattis!

Erik Schüler sa...

jag brukar också smyga in här men brukarinte göra mycket väsen av mig...

/Erik från föräldragruppen

Jenky sa...

Jag är Jenny. Vi är bästa vänner som inte ses så ofta längre. Det gör oss inte till mindre bästa vänner. Vi träffades för en sådär 13 år sedan och nästan allt roligt ( och ledsamt ) jag har gjort har jag gjort med dig. En gång bodde vi ihop och det var en väldigt speciell tid som alltid kommer att finnas med mig. Jag har läst vartenda blogginlägg du någonsin har lagt upp. Det du! Så nu kan jag ju inte bara sluta. Dessutom tycker jag att det är väldans underhållande att se Theodore på video. Han är en liten underhållare. Snart ses vi!

Joanna sa...

Hej!
Jag hittade din blogg för flera år sedan när jag tittade på stickbloggar. Det är roligt att läsa om stickning och sen har jag också en son som heter Theodor, fast han stavar utan e på slutet. Uppskattar alla fina/roliga foton.

Caroline sa...

Hej hej jag läser o kommenterar så klart! gillar din blogg mkt!
Ps jag vill beställa en sådan kofta och mössa då, i garn benvit/röd (klarröd inte vinröd)
kram

Thepas sa...

Caroline: Åh så roligt, Stella kommer att bli så himla söt! Du får själv välja om du vill sätta in hela summan på mitt konto nu, eller halva nu och halva sedan när du fått setet. Det är för att jag ska kunna gå och köpa garn och knappar osv. Vill du ha en vit bas med röda ränder, dvs. att hals- och knappkant är vit, eller tvärt om?

Anna sa...

Jag är Anna från föräldragruppen :) Jag loggar in på facebook varje dag och klickar mig automatiskt vidare till din blogg även om jag aldrig hinner skriva nått. Det är roligt att läsa om ditt liv, framför allt när det gäller Theodore.

Anna-Karin sa...

Jag heter Anna-Karin prenumererar på din blogg. Tycker mycket om det du stickar och tycker det är fint att läsa om din vardag. Kika gärna in på min blogg om du vill :-) Mvh/ Anna-Karin

Mia sa...

Jag heter Mia och fanns i samma "vi med samma BF datum" tråd som du på familjeliv.se när vi var gravida. Följdaktligen har jag barn i Theodores ålder och tycker det är roligt att följa honom, se likheter och skillnader. Det jag gillar mest med din blogg är att du skriver så härligt om din fina familj!

Anette sa...

Moster Anette är en trogen läsare! Din blogg är jättebra! Tänk om du inte hade den, då skulle man ju inte haft en aning om vad du och din fina familj gör. Theos utveckling är intressant och roligt att läsa om. Kram!

Malin sa...

Malin, Hampus och Wilmas mamma. Brukar titta in lite då och då för att se hur ni har det.

Thepas sa...

Malin: Så roligt att du läser. har du någon blogg nuförtiden?

Caroline sa...

Ja men jag läser. Jag har gjort det ett par månader va? Jag minns inte längre hur jag kom hit. Jag klickade nog mest bara runt och så blev det så här. Jag gillar att läsa om just det du brukar skriva om!

Malin sa...

Ja det har jag. Malinkaas.blogg.se

Thepas sa...

Malin: Jag försökte gå in och titta men det stod att sidan inte kunde hittas ...

Malin sa...

Fel av mig.. Det är tre a, alltså Malinkaaas.blogg.se