07 juni 2010

Riset


Långt och sprött.

Jag lovade ju att komma med en uppdatering om håret. Det färgades i söndags i "mellanbrun" istället för "mörkbrun" och färgmässigt är jag nöjd för tillfället. Det kommer ju att blekas lite under sommaren och antingen tar jag mellanbrun ett tag till eller så väljer jag ännu en nyans ljusare nästa gång.

Nu är det bara risigheten kvar att reda ut. Imorgon träffar jag Sushila igen och då ska vi boka en lämplig tid för klippning. Förhoppningsvis blir håret lite fräschare efter en toppning.


Tur att en hästsvans kan rädda nästan alla dåliga hårdagar!

1 kommentar:

Jenky sa...

Aaah, mitt hår är också ris just nu. :/ Vill verkligen klippa det hos någon som kan men jag känner ingen frisör och vet inte riktigt var jag ska gå heller. Utan att få skäll osv. :D