06 december 2009

Lat-dagens

Ikväll är jag trött och det är redan alldeles för sent så det blir bara en dagens.

Dagens humör: Bra men trött.
Dagens natt: Mycket vaket. Till slut tog jag över Theo i min säng. Då sov han lite bättre förutom när mannen väckte honom genom att hoppa runt och röra sig.
Dagens väder: Grått.
Dagens frukost: Cornflakes med mjölk.
Dagens lunch: Två mackor med smör.
Dagens middag: Bacon, ägg och vita bönor. English stylee.
Dagens godis: Ostkaka med sylt och grädde.
Dagens klädsel:
Blå jeans, svart blus, röd kofta, svarta strumpor.
Dagens frisyr: Som jag vaknade. Alltså soven snedlugg med hårspänne och hästsvans med fläta. Rufsigt. JAg hade mössa när vi gick ut.
Dagens smink: Nej.
Dagens bästa: Att jag städade vardagsrummet.
Dagens sämsta: Att det redan är lite stökigt igen.
Dagens vill ha: Städhjälp.
Dagens utflykt: ICA MAXI.
Dagens stickning/virkning: Inget.
Dagens låt: Den där uppdragslåten från Specialagent Oso på Playhouse Disney. Den enda kanalen Theo kan dricka välling till.
Dagens saknad: Ork.
Dagens dummaste:
Snor.
Dagens sjuka: Theodore, men han börjar piggna till, hoppas jag.
Dagens drog: Juice!
Dagens roligaste: Inge speciellt.
Dagens köp: Massa mat.

Inga kommentarer: