12 oktober 2009

Tanden

Spänningen har varit olidlig.

Det är en tand. Och den är vass.

3 kommentarer:

Knit-Marie sa...

Då kan man andas ut....eftersom man inte är den ammande modern, vill säga.

Thepas sa...

Knit-Marie: Ja, jag är lite orolig över amningen men jag har ju använt amningsnapp hela tiden så förhoppningsvis går inte de små gaddarna igenom. Dessutom ska vi börja trappa ned amningen de närmaste månaderna. Jag börjar ju jobba efter nyår och då kan jag bara amma morgon och kväll.

ele sa...

kanske tur med amningsnappen? Jag tror Lina har försökt tugga/bita utan tand någon gång, kändes inget vidare skönt i allafall. Men inte alltid så lätt att fatta vad som händer. Får se hur det blir när det kommer tand. Har hört att de bara brukar bita någon gång. De lär väl sig att det inte blir något annars...