03 augusti 2009

Mästerfotografen

Min moster och hennes man var ju på besök i helgen, och nu har jag fått se lite bilder som de tog när vi fikade i vårat kök. Han är så begåvad och duktig på att fotografera den där Johnny så jag var tvungen att stjäla bilderna och visa upp här. Det ser så gemytligt ut alltsammans. Han lyckades till och med undvika att få med köksstöket på bilderna!


Söta bebisen sitter som centrum för allas uppmärksamhet.
Som vanligt.


Så här roligt tyckte Theodore att det var att leka med gammelmostern. Jag var mest avundsjuk på de starka armarna.


Alltså. Det är riktigt fotomodellsvirke i den här lilla karln.
Om jag får säga det själv.


Jag fick också vara med på bild.
Med dubbelhakan strategiskt gömd bakom bebiskalufsen.


Theodore fick en hel påse med kläder och andra bebistillbehör som min minsta kusin Markus inte behöver längre. Alldeles särskilt söt var lilleman i den här vinröda hoodien.

3 kommentarer:

Jenky sa...

Kate Moss!

Thepas sa...

Hahaha! Vem?

Eleonor sa...

det var fina bilder han tagit! så bra med en kasse kläder!