12 mars 2009

Lite mindre degig idag

Efter fina kommentarer och lite vanligt ältande känner jag mig mycket bättre idag. Imorse ställde jag mig på vågen och tog på mig bättre sittande kläder och vipps kände jag mig mer gravid och mindre uppsvälld. Vikten låg på samma som för två veckor sedan vilket jag är mycket nöjd med. Fortfarande +2 kilo sedan inskrivningen i somras och det är fan bra - för kolla in den här magen!


Bebishus i mer passande förpackning. En dag innan vi går in i vecka 38 - och tiden då det snart faktiskt kan sätta igång när som helst

Någon var nyfiken på hur jag tänker kring förlossningen. Jag återkommer om det lite senare när jag känner mig mer fokuserad.

7 kommentarer:

Monica Hansen sa...

Nu är det spännande!

Anonym sa...

Preeeeeeeggeeeeeers!!!!!! Kom nu bejbinnn!

Anonym sa...

Oj vad magen har växt!!

Snart är det dags

Kram

Mamma

Tvärslå sa...

Vackert som bara den :)

Dödergök sa...

Jäkulens vad gravid du är! Och fiiiin. :)

knubbig sa...

Jädrans vilket fantastiskt bebishus! Man riktigt ser hur den lille ligger där inne och gottar sig i sin lilla bädd!

Knit-Marie sa...

Härligt!!!!