26 mars 2009

Ännu en lugn dag

Idag väntar vi. Vilar, äter, myser och väntar.

Det var en sak till förresten. En efterlysning till er stickmästare där ute. Jag håller på att sticka en söt lite kofta med luva till bebisen i Drops Eskimo. Självklart har jag varit överdrivet optimistisk med garnåtgången och hittar inte färgerna jag behöver någonstans. Är det någon som har ett (eller ett halvt) nystan Drops Eskimo i färgerna Turkos (05) och Saphir Mix (37m)? Jag betalar självklart för nystan och porto.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har 37:an i min butik. 32kr + porto. Hör av dig om du är intresserad.

carina@cinasgarn.se

Knit-Marie sa...

En vecka kvar! Väntar med spänning!

lillstrumpa sa...

Jag är rätt säker på att jag har nästan ett helt nystan turkos eskimo hemma som jag inte vet vad jag ska göra av så det kan du gärna få. Maila din adress så skickar jag!

lillstrumpa[punkt]stickar[kanelbulle]gmail[punkt]com

Hoppas allt gick bra med bebisfödandet!