10 september 2008

När man är gravid är det helt ok att sambon får åka 40 minuter enkel väg för att köpa mat på Texas Longhorn. Jag har ju faktiskt fått utstå akupunktur idag igen. Mycket läskigare den här gången.

Nejmen faktiskt, han ville åka. Han sa att han skulle åka varsomhelst inom Göteborg, föreslog Texas Longhorn och jag kunde inte motstå frestelsen. Stackars älskling. Så här ompysslad har jag inte varit sedan jag var typ fem eller så. Han är verkligen perfekt. Jag visste redan innan hela bebisgrejen att han var världens bästa men han överraskar mig fortfarande varje dag. Oanade mängder tålamod och oändligt mycket omhändertagande. Tack älskling, jag skulle aldrig vilja göra det här med någon annan.

3 kommentarer:

Heldri sa...

Vilken tur att du har en sån förstående och tålmodig karl nu när du verkar ha en tuff graviditet. Hoppas att illamåendet och tröttheten ger med sig snart så du kan njuta ordentligt av lyckan!

Tvärslå sa...

Åhh va härligt :)
Måste vara honung för själ o kropp när du har det som du har det.

Mary sa...

gumman stackars som har sån evil graviditet. men jag fick gåshud när du skrev så vackert om din karl. gulle!