04 februari 2008

Lite hjälp på vägen kanske...

Ja så har ju det här hemliseriet börjat. Jag har blivit tilldelad en tjej och det känns roligt och spännande. Men det känns också lite svårt och därför hade jag tänkt göra min hemlisvän på andra sidan (den som ska skicka till mig) en tjänst. Jag hittade ett formulär med en massa onödiga frågor och här får du: mer information om mig än någon någonsin skulle önska.

First name?:Therése
Middle name?:Iréne Elisabeth
Like your name?:Det funkar
Named after anyone?:Mormor och farmor gissar jag
Any nicknames?:Ja, massor. Thepas, Tepsi, Tess. De vanliga
Age?:25
Birthdate?:82.06.13
Birthplace?:Stockholm
Time you were born?:Vet inte. Någon gång mellan midnatt och midnatt
Current location?:Jobbet (shh!)
Height?:169,5 cm
Like your height?:Den är lagom
Eye color?:Blå
Contacts/glasses?:Glasögon. Snart nya
Hair color?:Mörkbrun
Natural hair color?:Blond
Dye your hair often?:Inte så ofta som jag skulle vilja ha råd med
Righty or lefty?:Väldigt vänsterhänt
Your favorite...
Type of music?:Rock av diverse sorter, pop, punk och country
Band or singer?:Jag kan inte välja. Kanske Nick Cave då. Och Danzig. Och många fler
TV show?:Ja!
Movie?:Just nu Juno
TV channel?:Olika
Radio station?:Nej jag är trött på radio
Place to be?:Hemma!
Thing to do?:Sticka och vara med min lilla familj
Food?:Typ allt som är onyttigt
Non alcoholic drink?:Mineralvatten och iste (helst sånt man gör med pulver)
Alcoholic drink?:White Russian, vitt vin och allt som är sött och snaskigt.
Animal?:Nej
Holiday?:Jul
Season?:Alla är bra utom när det är för varmt. Kallt, snöigt, blåsigt och regnigt får det gärna vara när jag är inomhus.
Sport?:Handboll och Formel1
Place to shop?:Stickaffärer
Scent?:Nyrakad älskling. På mig: Lacoste Pink... någonting
Restaurant?:Estlands bästa
Fruit?:Det beror på
Vegetable?:AvJust nu: morot
Fast food restaurant?:Thai
Pizza topping?:Ost!
Ice cream flavor?:Choklad!
Magazine?:Close Up och lite stickning
City?:Götet!
Color?:HUndra miljoner olika men ändå blir det bara svart och grått
This or that...
Chocolate or vanilla?:Choklad!
Pepsi or coke?:Coke
Hot or cold?:Kallt
Black or white?:Svart
Dog or cat?:Måste jag?
French toast or pancakes?:Pankis
French fries or onion rings?:Fries
Hamburger or hot dog?:Båda är gott
Pepperoni or sausage?:Båda är gott
Britney or Christina?:Ge upp!
McDonalds or Burger King?:Burker King, förutom fries-arna
50 Cent or Eminem?:
Canada or Mexico?:Kanadensare verkar roliga
Movies or TV?:Båda
Truth or dare?:Sanning
Do you...
Shower daily?:Ja
Sing in the shower?:Nä, borde kanske
Like to dance?:
Smoke?:Nope
Drink?:Ibland
Cuss?:Vad?
Talk to yourself?:Ibland när jag måste tänka extra intensivt
Believe in yourself?:Ibland
Play an instrument?:Har försökt men jag är värdelös
Go to school?:Ja, en Copywriting-kurs på distans på Berghs School of Communication
Go to college?:Eller räknas Berghs som college?
Have a job?:Yep!
Like your job?:Jovars, när det är kul är det kul. Nu är det kul
Want to get married?:Ja
Want to have kids?:Ja
Get along with your parents?:Ja
Get along with your siblings?:Ibland
Drive?:
Random...
Do you think you're trustworthy?:Ja
Think your funny?:Självklart
Do you wash your hands frequently?:Inte så ofta som jag förmodligen borde
How many time a day do you brush your teeth?:Två, ibland en
Collect anything?:Jag vet inte, gör jag?
Ever been in love?:Ja
In love right now?:Ja
What color pants are you wearing right now?:Svarta, leggins
How does your hair look?:Rakt, ögonbrynslugg
Ever had your heartbroken?:Ja
Ever broken the law?:Ja
Been arrested?:Nej
Been out of the country?:Ja
Can you stick your fist in your mouth?:Jag har aldrig prövat
When was the last time you got drunk?:Eehm.. var det på Laakso-spelningen tro?
Do you do drugs?:Nej
When was the last time you were high on anything?:Räknas kärlek? I så fall igår
Do you prefer the lights on or off?:Man kan inte sticka med släckt lampa!
Would you ever get plastic surgery?:
Do you prefer boxers or briefs?:Männen ska klä sig i boxers
Do you like to laugh?:Vem gör inte?
Ever had a bloody nose?:Ja, verkligen
Have you ever caught a fish?:Ja, flera gånger
What was the last thing you ate?:Hamburgare *skäms* Jag glömde lunchen hemma faktiskt!
What time do you go to bed?:Typ 23 - 23.30
What's your favorite color?:Har jag inte redan svarat på det?
Do you like to give or recieve?:I ett hemlisprojekt är det både kul att ge och få
Are you obsessed with anything/anyone?:You know it
Do you live alone?:Ja, tyvärr. Men inte länge till
Do you own a blender?:Ja, och snart en till, när mannen kommer och bor
Do you like the snow?:Om jag är innomhus
Ever been up a mountain?:När jag var liten. I fjällen. Helst inte igen
Ever been rootin'?:Vad betyder det?

4 kommentarer:

Strumpstickan sa...

Prova Jane Helen hårfärg brun nr 16, billig som tusen på Willys, bara 37:50 och funkar jättebra för mörkbrunt...

Jenky sa...

hahaha alla som inte dansar är våldtäktsmän!

Anonym sa...

cuss=svära

Anonym sa...

Vilken bra idé. Tror jag ska härmas lite.... :)