16 november 2007

Bilder varje dag, utom på helgen.

Kom just på att jag ska vara ute på landet med lilla familjen i helgen. Visst finns det datorer och internet men jag tror inte att jag kommer få tid att lägg upp en bild om dagen. Jag lovar däremot att ta en bild varje dag och lägga upp alla på en gång på måndag. Det måste ju vara ok.

Angående den lilla vita kaninen är den stoppad och sydd. Jag tycker att det var en dum idé att sticka huvudet och kroppen separat för det blev en ful söm runt halsen (ja, jag är dålig på att montera). Men men, jag stickar en lite halsduk som ska dölja de makabra stygnen. Hm... nästa gång kanske jag ska sy ihop kaninen med typ röd eller svart tåd och göra det till en grej att den är ihopsydd. Lite Frankenstein liksom. Även om jag föredrar Edward Scissorhands.

Inga kommentarer: