03 september 2007

Äntligen!

Äntligen äntligen äntligen har jag fått håret färgat igen. Nu är det mörkbrunt och jämnt och fint och inte gråbrunt och disktraserött. Det var hur jobbigt som helst att inte ha några pengar och inte kunna färga håret. Lyxproblem, jag vet, men jobbigt för det.

Och Baskermössan är i stort sett klar (stickade hos hårfrisörskan), jag måste bara byta stickor för nu är det för få maskor för att få plats på rundstickan. Och så fästa trådarna förstås, men det är ju bara fyra stycken så det går på ett nafs. Vi får se om jag gör det när jag kommer hem eller om jag tar hand om mitt sjöslag till lägenhet istället. Eller om jag bara däckar (sjöslag - däck. Hehe. Äkta göteborgshumor) istället efter en hel arbetsdag och träning och handling. Men diska måste jag. Har gigantiska degbunkar och plåtar och whatnot att ta hand om.

Men nu: e-mailsignatur åt hemlig kund!

1 kommentar:

Strumpstickan sa...

Lära KG att diska?