12 september 2007

Lite mindre stress idag

Jag hann faktiskt med alt jag ville hinna med igår och det känns hur skönt som helst. Jag tog tag i en massa jobbiga saker på jobbet och tränade och handlade och diskade och läste på om umgängesrätt. Dessutom hann jag se på vadjag trodde var det sista avsnittet någonsin av Gilmore Girls innan jag insåg att det kom ett till avsnitt direkt efteråt - när jag redan stängt av tv:n. Shoot. Jag får se reprisen i helgen.

Har jag förresten sagt att jag har världens underbaraste fästman? Jaha, det har jag kanske, men det tåls att sägas igen. Han ger mig all den kärlek, omtanke, bekräftelse och stöd jag behöver och lyckas ständigt förvåna mig genom att bli lite bättre hela tiden. Igår övertygade han mmig om att han, i min väska, installerat ett zombie-skydd som gjorde att inga zombies kunde komma in i min lägenhet eller komma i närheten av mig någon annan stans där väskan är med. Så tokigt men så fullkomligt underbart.

1 kommentar:

Strumpstickan sa...

Zombieskydd är bra!