02 augusti 2007

Semesteruppdatering

Imorgon är den sista dagen på min semester. (Lugn, det här ska inte bli ett ändlöst ältande om semester-sluts-ångest. Jag har haft en fin och mysig semester och har en massa roliga saker att se fram emot efter dess slut. Dessutom har jag nio dagar kvar och en massa inarbetade timmar så semestern är nog inte slut för i år ändå. Det blir nog minst en Tallin-resa till innan året är slut). Hur som helst. Vill ni ha en uppdatering?


v. 1 Barnfamiljsemester i Göteborg.
Liseberg, Universeum, stora lekparken och Lek & Bus-landet. Köttbullar, isglass, godnattsagor, Fem myror-datorspel och pussar på små fyraåringskinder. Och kärlek.


v. 2 Vuxensemester i Tallinn.
Hotellbar, shopping, bio, gamla stan och mohitos. Skavsår, enastående mat, shopping och kärlek. Bakfylla, shopping, båtar och kärlek.


v. 3 Vuxensemester i Göteborg och Kungsängen.
Brorsöner, stora viktiga inköp, bio, bio, hus-scouting i regn och trevliga besök. Och kärlek.


v. 4 Hemmafru i Västerås.
Böcker, kärlek, utflykt med svärfamilj, mammabesök och skavsår. Storhandling, grillning, sena mornar och nedladdningar. Och kärlek.

Här finns inga bilder. Jag vet inte ens om vi tagit en enda bild den här veckan. Jag tror inte det. Och jag kan inte kolla för kamerabatteriet är slut. Ja, då har vi förmodligen inte tagit några bilder då.

Ja. Det var ungefär så min semester såg ut i år. Jag är mycket nöjd.
















































































Inga kommentarer: