07 december 2006

I am a good sport

Jaha. Så var det bekräftat att mina arbetskamrater tycker att jag är en sorglig figur. De har, utan min vetskap, anmält mig till Fredagsflirten på P3. Inte nog med det. Även P3 tyckte att jag var sorglig nog för att välja mig bland många andra sorgliga människor. Igår ringde de för en kort intervju och jag blev självklart helt chockerad och babblade skrattande om musiknördighet och reklambranschen. Idag ska Christer eller Morgan ringa och göra en mer utförlig förintervju och imorgon mellan 14 och 15 är det bäst att ni slänger er på telefonerna och ringer. Annars kan ni åtminstone lyssna till mitt åtlöje när jag pratar för gällt och för snabbt och inte förstår frågorna och inte kan välja mellan 1, 2 och 3. Det kan blir spektakulärt. Om jag inte var jag skulle jag inte missa det. Spela gärna in inslaget och spela upp det för mig om och om igen. Redigera fram vissa extra intressanta delar då jag stakar mig eller kläcker ur mig en extra gåsig kommentar. Kom igen! I dare you!

1 kommentar:

Anonym sa...

"han måste ju inte vara en utövande konstnär eller så..."

"jag gillar ju randiga tröjor oxå"

http://www.last.fm/user/larryforbes