29 maj 2006

Sweet mother of... me

Ojojoj. Vilken helg. The shopping, the food, the love. Min mamma hälsade på!


Vi åt god mat och pratade om alltalltallt. Min mamma är bäst. Och jag är lite ledsen över att hon har åkt hem. Men för att döva min smärta ska jag nu lista allt jag shoppat.

  • 1 Top (mörkblå med vita prickar)
  • 2 cardigans (en mörkblå och en turkos)
  • 1 par skor (i sneakersmodell med broderade blommor och kardborreknäppning)
  • 1 par skor (fina högklackade vita skor som ska passa till min 50's-klänning)
  • 1 pärlhalsband
  • 1 par pärlörhängen
  • 1 hårband (mörkblått med vita prickar)
  • 1 lypsyl (dove)
  • 1 bh (vit, balconette)
  • 1 top (brun mesh)
  • 2 linnen (ett vitt, ett svart halterneck)
  • 2 glas (svartrandiga)
  • 2 tallrikar (vanliga vita)
Sen kommer jag faktiskt inte ihåg mer men jag, och min plånbok, säger att det är mer. Men det gör inget, för på reklamfesten kommer jag vara så jäkla hot med mina nyinköpta grejer... och den gamla klänningen. Goddamn!

Och mamma kommer tillbaka i juli. Så ja behöver inte vara såå ledsen.

Inga kommentarer: