25 maj 2006

En flickas dröm: Mamma, choklad och shopping

Åh! Jag är så lycklig. Jenny är hemma. Mamma kommer ikväll. Jag har shoppat (och ska shoppa imorgon). Och jag har choklaaaaad!

Jag har shoppat så mycket trevligt! Nu ska jag lista...
  • Natur apoteket: Chi San (så jag kan fortsätta var pigg och härlig)
  • Åhléns: Svarta strumpbyxor med söm i bak, á la 40-tal
  • Åhléns: Tre par randiga strumpor (vitblå, svartblå, rödblå)
  • Åhléns: Svart eyeliner
  • Åhléns: MaxFactor 3in1 foundation (100 fair som vanligt)
  • Åhléns: Schampoo och balsam (Gliss var de va?)
  • Åhléns: Thickening hair gel
  • Åhléns: Dove body lotion
  • Lidl: Lasagne som jag hoppas är god
  • Lidl: Fetaost som jag vet är god
  • Lidl: Freeway Cola som faktiskt är helt godkänd
  • Lidl: 2x200g mjölkchoklad som är den godaste i världshistorien
  • Lidl: 200g choklad med hela hasselnötter som är asgod
  • Lidl: Ahlgrens bilar som är goda
That's it folks. Imorgon ska jag shoppa skor, sidenband och lite andra varierade saker. Stay tuned for a full report.

Hehehe. Idag var det mycket läckerheter och andra spännande karlar på stan. På vägen hem stod en läckerhet och förklarade vägen till Bergsjön för en Jesusvän som Jenny sa var Buffed for Jesus. När vi kom till Lidl var SpaceCowboy där, som vi fyllepratade med en natt för länge sedan. Honom vill jag bli vän med... Och när vi skulle på spåris hem från Lidl var en överjordisk läckerhet på perrongen. När jag och Jenny gick av tittade läckerheten på mig genom fönstret. He wants me.

Inga kommentarer: