12 juni 2012

Imorgon smäller det. Inskrivning och trettioårsdag.

Tack för alla lyckönskningar och peppning inför operationen. Jag håller på med de sista förberedelserna nu och börjar blir nervös. Imorgon är det inskrivning och jag lovar att uppdatera er så ofta jag kan om hur det går, hur jag mår, vad jag ätit och vad jag stickat.

Jag har egentligen bara lite packning kvar att göra men det är som om jag hindrar mig själv hela tiden. Som om jag egentligen inte vill. Som om jag skulle kunna hindra allt från att hända bara genom att vägra packa. Men så är det naturligtvis inte. Så det är bara att lägga sak efter sak i väskan. I snigelfart. Med ont i magen.

Och när allt är packat är det lika bra att gå och sova på en gång så att det blir imorgon någon gång.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen! Och ett stort lycka till med operationen. Ser fram emot uppdateringarna. Ta hand om dig!

Caroline sa...

Åh vännen! Jag önskar dig ett stort lycka till nu! Att allt ska gå vägen och att de ska ta hand om dig på allra bäst sätt!
Tänk nu på att säga ifrån om något inte är bra, ok?! Var inte "fröken duktig" utan be om det du vill ha, och säg stop om det inte är bra!
Hur länge ska du ligga inne? Vill du ha besök? Maila mig avd i så fall!
kram!!