24 september 2011

Trött men ändå piggare

Snorig och hostig.
Theodore har blivit förkyld. Han snorar och hostar och dreglar men håller sig på ganska bra humör trots allt. Förutom på natten. Hualigen vilken natt det var. Theodore hade krupphosta och grät och bara skrek "nejnejnej". Glass var inte bra, saft var inte bra, mammas säng dög inte ens. Inte mycket sömn för någon av oss med andra ord.

Trots det är jag lite lite piggare idag än jag varit på ett tag. Jag fick en ny medicin för ungefär två veckor sedan och den gjorde mig jättetrött och konstig. Jag mådde rätt pyton ett tag så när jag var hos doktorn i torsdags tog de bort den och justerade lite med den andra medicinen istället. Och nu mår jag faktiskt lite bättre tror jag. Lite mindre däckad.

Och hårfärgen då? Den är jag nöjd med. Det blir nog ännu finare när jag färgar nästa gång, lite jämnare, men för tillfället känns det bra.

Trasslig och trött.

Inga kommentarer: