24 juni 2011

Nytt i ansiktet!

Men hallå, ag har ju glömt att visa upp mina nya glasögon! Efter tre års misshandel höll mina gamla på att bokstavligt talat falla sönder. Båda paren. Så det var hög tid för nya spännande bågar.

Den här gången var jag smart och valde ett par helt vanliga brillor och ett par solglasögon. Jag trivs verkligen i glasögon men varje sommar är det samma sak. Ont i huvudet av att inte ha solisar i det starka solljuset eller ont i huvudet av att ha solisar inte se något. Så nu har jag solglasögon med rätt styrka för mina närsynta och astigmatiska ögon. Himmelriket!

De vanliga.

Solglasögonen.


3 kommentarer:

Knit-Marie sa...

Really cool cat!

Ilda - Mamma till Amilia sa...

Så mysig blogg! =)
Passar på att önska dig en trevlig midsommar!
KRAM!

Jennie sa...

Snygga och coola bågar som passar dig utmärkt!