26 april 2011

Den där andra stora nyheten

För ett tag sedan lovade jag att berätta om två stora nyheter. Den ena var Hjärtekatten, och den var visst ännu större än jag först trodde. Jag är överväldigad och överlycklig.

Den andra stora nyheten är att jag, om bara några veckor, byter arbetsplats! Från och med 9 maj kommer jag att arbeta som copyskribent med ett av Sveriges största varumärken. Även om det känns konstigt att lämna min nuvarande arbetsplats, där jag i princip vuxit upp, är det så spännande att jag nästan inte kan sitta still!

6 kommentarer:

Annagreta sa...

Hurra vad roligt! Du är så duktig pussan!!!

Caroline sa...

Underbart! Det är du så väl värd! Heja dig,
kram!

Alexandra Jönsson sa...

Grattis! Vad roligt :)

Anette sa...

Grattis till nya jobbet!, Sussi berättade i söndags. Verkligen kul!

Jennie sa...

Grattis till nya jobbet, hoppas du kommer att trivas!
Kram Jennie

Eleonor sa...

Grattis till nya jobbet!