15 november 2010

Leonard, knack-knack. Leonard, knack-knack. Leonard, knack-knack.

We lovez!
 Ingen. Tid. Att. Blogga. Måste. Se. Mer. Big Bang Theory.


Star Trek Enterprise har tagit en liten paus sådär mitt i säsong två. Istället har jag och mannen snöat in något så kolossalt på The Big Bang Theory.

We loooovez Leonard och Sheldon och vill ha en av varje hemma i vardagsrummet. De kan underhålla oss och fixa diverse vetenskapsrelaterade sysslor åt oss. Räkna ut saker och fixa datorgrejer och så. Men mest underhålla oss.

Nu ska jag fixa ny e-legitimation för att kunna vab-anmäla online, sedan ska jag städa badrummen lite. Men sedan! Sedan blir det mer TBBT. Säsong tre är påbörjad.

3 kommentarer:

Annagreta sa...

Jag ÄLSKAR Sheldon!!! Bazzinga!

Thepas sa...

Jaa! Sheldon forever!

Eleonor sa...

de är kul!