19 november 2010

Helg!

Som förväntat fick jag snällt komma och hämta Theodore på dagis klockan elva i torsdags. Genomförkyld och hostig som sjutton. Han somnade i vagnen på vägen hem men hade ingen feber. Idag känns han piggare och inte lika snorig men är hemma med pappan i alla fall.

Imorgon är det jag och pojken som ska underhålla varandra medan mannen jobbar till klockan två. Sedan är dagens största utflykt till ICA MAXI för lite välbehövlig storhandling. Yey. Nej.

Söndagen bjuder antingen på stor mamma-/barnträff eller en tripp till Alingsås med familjen beroende på hur lilleman mår.

Nu vill jag gärna publicera en fin bild på lilla mannen, som vanligt, men vi glömde vår kamera i Hovås förra helgen så det går minsann inte. När den kommer hem igen kommer jag att fotografera för glatta livet för jag är uppenbarligen beroende av att ta bilder av mitt barn.

1 kommentar:

Jennie sa...

Förstår att du vill fotografera lilleman hela tiden, han är en riktig sötnos med de underbara ögonen och hans fina tjocka hår:)