09 oktober 2010

Pappans stora dag

Minns ni en dag i maj, den 22 närmare bestämt? Det gör jag, för då var det "min stora dag". Inte min födelsedag eller så, utan en dag som var ämnad för och tillägnad bara mig. Jag blev uppassad och bortskämd å det grövsta och jag älskade varje sekund. Ni kan läsa om det här, här och här.

Idag var det dags att återgälda den stora gesten. Det var dags för "pappans stora dag". Mannens alltså. Min dag inkluderade massage, en dag på stan och en massa godsaker - och det visade sig vara precis vad pappan önskade också. Till råga på allt hade vi den stora äran att tillbringa dagen med världens gladaste och duktigaste son. Hela dagen!

Det här äter vi till middag ikväll, vad äter ni?

När vi ätit ska jag sticka klart den här pås-påsen.

Och när den är färdig har jag en hel massa fint garn som väntar på att bli stickat med.

Inga kommentarer: