25 februari 2010

En fast one

Nu kommer en sån där tråkig snabbuppdatering igen för klockan är massor och jag ska upp i ottan och träna.

På jobbet är det textproduktion och layout mest.

Theodore är lös i magen och har bajsat minst 15 gånger idag. Men å andra sidan har han sovit hela natten två nätter i rad!

Igår kväll var vi hemma hos Sofia och Martin och åt middag. Det var gott och jättemysigt som alltid när man är där. Theodore var vaken ända tills vi gick hem efter tio men somnade gott i sängen så fort vi kom hem.

Jag har just packat en massa Tradera-grejer, det är fortfarande ganska roligt.

Jag lovade ju förresten att berätta om min nya väska som fungerar som både handväska och träningsväska. Den är superfin och formidabel. Beige med texten "under cover" stort på ena sidan (för att det är en handväska under cover som träningsväska, eller tvärt om). Den har vanliga bärhandtag, aelrm och två remmar på undersidan så man kan ha den som ryggsäck. Det hela låter ganska sportigt men det är den inte. Den har till och med brunt fint rutigt foder.

Over and out. Godnatt!

1 kommentar:

Malin sa...

Duktig du är med träningen! Försöker själv komma igång men det är segt.

Du har fått en award av mig. Kika in så får du se!

Kram!