14 januari 2010

Tack, mammas älskling!

Yes yes yes yes!!

Jag vet inte om det var gårkvällens metod eller om det bara var ett lyckligt sammanträffande men inatt vaknade Theodore bara två gånger! Eller, han väckte mig bara två gånger i alla fall. Det var helt otroligt skönt att vakna kvart i åtta och känna sig utvilad! Inte var det några krångliga omnattningar heller, stoppa in nappen och gå och lägga sig igen.

Det är sån otrolig skillnad på att få sova ordentligt och att inte få det. Jag känner mig hundra gånger gladare och som en tusen gånger bättre mamma. Vi började dagen med att mysa 15-20 minuter och jag fick massor av pussar och kramar. Mys!

Om några timmar kommer en massa bebisar och deras föräldrar hit och hälsar på. Det är sista gången jag träffar dem innan ja börjar jobba. Då får vi försöka träffas någon helg istället. Det känns lite vemodigt.

1 kommentar:

Anette sa...

Åh vad skönt att det blev en bra natt! Hoppas nästa blir det också! Jag håller tummar och tår!