14 januari 2010

Håret

Idag känns den nya frisyren bättre. Jag är inte 100 procent nöjd men nu när jag tvättat håret igen och låtit bli att styla det (som vanligt) är det bättre. Det kan också vara så att jag är mer tillfreds och mindre grinig när jag fått sova ordentligt. He he.

Hur som helst så vågade jag knäppa en helt osminkad (som vanligt) bild imorse. Håret är fortfarande lite blött så det syns inte att det lockar sig lite (eller böjer sig till små böjar) när det är så här kort. När det var långt som innan är det spikrakt.

Ser ni. Jättekort!

Jag har försökt hitta en bild som visar håret innan det klipptes men ingen bild visar var håret slutar. Så långt var det. Jag saknar det massor men nu är håret så silkeslent och otrassligt att det nog är värt det.

Jag vill passa på att tacka alla som tipsade mig om Clinique förresten! Min hy känns så himla mycket bättre nu när jag använt produkterna ett par dagar. All torrhet är borta och färgen och utan är mycket jämnare. Nu ska jag bara ha råd att köpa de stora, riktiga, förpackningarna också. 700 är mycket ur min plånbok. Och då måste jag ha en extra ansiktskräm också. Men funkar det så funkar det.

Inga kommentarer: