01 november 2009

Ännu en snorig dag i Sharp-huset

Idel snörvel och snor. Stackars Theodore är fortfarande förkyld och febrig och idag har vi mest promenerat runt i stan för där trivs han. I vagnen alltså. Dreggel- och snormängden är ungefär densamma och febern ligger sådär kring 38,4-38,7. Dock sov han lite bättre inatt, eller rättare sagt imorse. Jag tror faktiskt att han sov mellan fem och sju utan att vakna en enda gång.

Nu sover han där nere på undervåningen, för första gången i hela sin säng. Vi har alltså tagit bort det ihoprullade bebistäcket som hela tiden legat längsmed långsidan i spjälisen. För att göra utrymmet lite mindre och sängen lite mysigare för en liten bebis. Nu har den lilla bebisen blivit en lite större bebis och nu använder vi täcket som det är tänkt istället. Han stormtrivdes när jag lade ned honom i den nya rymliga sängen. Han såg så stor ut när han låg där med händerna på täcket. Stora killen!

Och för övrigt så levlade jag upp till 50 med mitt hunter-troll igår. Kan jag komma igenom de här trista questen någon gång så att jag får komma ifrån tråååkiga Booty Bay.

1 kommentar:

Eleonor sa...

Krya på sig Theo!