08 september 2008

Blä

Här var jag så nöjd och glad för några dagar sedan för att jag mådde bättre. Upplagt för bakslag alltså, och det har jag minsann fått uppleva. I tre dagar har jag i stort sett inte fått behålla någonting innan klockan sex på kvällen. Magsyran och magknipet har möjligtvis blivit lite bättre men illamåendet har stigit till nya höjder. Jag ska inte gå in på några detaljer.

Till min stora förvåning blev jag ikväll mycket sugen på chips och dip. Så blev det och nu en timme eller så senare så ligger de kvar och gurglar i magen. Det hade jag aldrig trott.

---------------------------------------------------

Du är på dag 68 av 280. (24,3%).
Du är i vecka 10.
Du har gått 9 fulla veckor och 4 fulla dagar (v9+4).
Du är i 2:a kalendermånaden.
Du är i 3:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester ett.
Beräknat förlossningsdatum Ons 8 apr 2009
Du har 212 dagar kvar till förlossning.

3 kommentarer:

Tvärslå sa...

Hoppas du mycket snart mår bättre.
Jag småpratade med grannen som mest går omkring i nån slags sovande graviditetsdimma hom hade börjat må lite bättre de senaste dagarna och hon trodde hon precis gått över 10v.

Anonym sa...

jag lider med dig min vän. :/ snart blir det nog bättre ska du se!

Knit-Marie sa...

Chips och dip rules!