28 juni 2008

Utmanande

Tjoho! Jag har blivit utvald i en sån där utmaning! Det är första gången och jag känner mig så speciell i det fina sällskapet. Dessutom är det en rolig och inte så ansträngande utmaning. Min favorittyp. Så, Tvärslå, nu är det min tur.


Regler:
Svara på alla frågor.
Välj ut sex personer som du vill ska svara och utmana dom i deras bloggar, be dom läsa din.
Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen.


Att göra under dagen
  • Följa med mamma och mostern till en datoraffär för att köpa minne till mammas dator.
  • Vinka av mamma och mostern som ska åka hem.
  • Diska jordens största disk.
  • Städa lite.
  • Titta och klämma på alla saker vi köpte igår.
  • Titta på alla nya roliga kanaler vi har till vår stora nya tv.
  • Läsa boken om Henry VIII:s fruar.
  • Njuta av att det är helg.


Vad gjorde du för tio år sedan?

Jag var 16 år och sommarjobbade med att packa fruktkorgar på pappas jobb. Jag var tillsammans med min första pojkvän och var lite allmänt odräglig.


Ställen du bott på?

Hjulsta, Kungsängen, Sundsvall och Göteborg.


Fem saker du skulle göra om du var biljonär?

  • Bli hemmafru och frilansa när jag hade lust. Kanske starta en liten webbutik.
  • Skaffa två-tre barn och baka kakor med dem hela dagarna.
  • Köpa ett fint hus i Kviberg.
  • Shoppa massor.
  • Skaffa en dietist och personlig tränare.
  • Hjälpa mina vänner med olika saker. Exempelvis köpa lägenheter till dem i Götet.
  • Placera pengarna väl så att jag kan leva på dem hela livet.


Personer du vill veta mer om, men bara om dom vill och orkar.

Mary, Mostern, Gretchen, Linda och Jenka.

2 kommentarer:

Linda sa...

Nu har jag gjort din utmaning! JAg snodde vissa bra svar från dig :D

Mary sa...

Hejp. jag vill göra det här men hinner inte i dag. svaren ska kort och gott stå i min bloggish?