02 juni 2008

Jag vill också ha ett skumpussel!

Länge länge har jag funderat över hur jag ska kunna blocka saker som är större än en sån där fyrkantig fotpall som hör till min soffa. Jag har mycket lite plats i lägenheten och inga gästrum med passande sängar. Jamen ett skumpussel är ju perfekt! Alla stickerskor verkar ha ett. Man kan enkelt stuva undan det när det inte används och man kan bygga ihop så många delar man behöver.

Nu till problemet. Jag har ingen bil. Hur kommer jag överhuvud taget till ett Biltema? Jag vet att det ligger vid Backaplan men det är ju ett helt äventyr att ta sig dit ut. Hm. Kanske till helgen då jag har tid. Eller det har jag ju inte. Svärföräldrarna är på besök och varuhuset lär ju inte ha öppet på fredag. Kanske svärfar vill vara snäll och skjutsa in mig på söndag då.

Kan inte bara någon köpa ett till mig? Du får hundra spänn!

Eller så kan kanske Biltema skaffa en webbshop som alla andra normala affärer, och inte luras med en som visar sig vara en shoppinglista. Lur!

1 kommentar:

TruckerElin sa...

Ja visst är det störande med Biltema! Om du har nåt Toys'r'us närmre så vet jag att dom har/har haft en typ av skumpussel där med.., med fjärilar o blommor på eller så..