22 maj 2008

Ynk!

De senaste tre veckorna eller så har jag haft massor att göra på jobbet. Jag har ofta jobbat över lunchen och idag kulminerade det med ett trettontimmarspass. Jag är trött. Dessutom skulle jag gjort en hemlig rolig sak på lunchen. Dessutom har jag en skoluppgift med deadline klockan sju imorgon bitti. Dessutom blev jag lite ledsen på sambon som inte diskade min disk. Man skulle ju kunna tycka att jag kunde diska min egen disk men nu tyckte jag i alla fall inte det. Jag skyller på att jag har mens. Jag är känslig och lättstött. Så det så. Diska åt mig. Och ge mig islatte med vaniljsmak.

2 kommentarer:

Anonym sa...

i hate mens. det blir ju bara värre och värre med åren. vid 30 kommer jag sitta i permobil en vecka i månaden!

Anette sa...

Har ni "separata diskar" ??
Ha en trevlig helg och passa på och vara ledig och koppla av nu!!