03 april 2008

Om ingenting


Det har inte hänt så mycket de senaste dagarna. Inga kartonger är uppackade och den enda stickningen som är gjord är ett par decimeter på hoodien. Bakstycket är klart och ena framstycket är påbörjat. Jag har ingen aning om hur den kommer sitta eller om den kommer passa över huvud taget. Jag vägrar också hålla upp den framför mig (jag har ändå ingen hel- eller halvfigurspegel så jag ser inte ändå). Jag tänker vänta tills jag är färdig och prova då. Om jag har en spegel då. Håll tummarna.

Ikväll är planen att vika lite tvätt, kolla på säsongspremiären av Medium (wohoo!), laga mat och sticka ett par varv till på hoodien.

För övrigt har jag köpt ett snyggt halsbandshänge med en pinuppa på på Tradera för 60 kronor. Det var fint!

2 kommentarer:

Jenky sa...

tjusigt! med ditt 13 på. :)

jag ska också se Medium ikväll tror jag.

Knit-Marie sa...

Fin badkarskedja till!!