11 februari 2008

Tack!

Ett stort tack och en stor kram till alla som lyckönskat, gratulerat och hållit tummarna. Idag får vi veta om flytten blir om en eller två veckor. Helgen har varit mysig och glad.

Lördagen tillbringades i Örebro tillsammans med mina vänner från förr. Ni kan förmodligen snart läsa mer om helgen här och här. Vi gjorde röda våfflor (drakvåfflor med röd karamellfärg) och Edward lekte med stortjejerna tills han var alldeles trött. Jag var så glad över att få se mina vänner och jag hoppas att det snart kan hända igen. Kanske hemma hos mig nästa gång?

På söndagen var jag och Edward på bio. Vi såg Alvin och gänget. Den rekommenderas till barn i alla åldrar.

Februari-sockorna är på god väg. En är klar och hällappen är påbörjad på nästa.

1 kommentar:

Jenky sa...

Drakvåfflor!!! Edward är min roligaste vän.