14 februari 2008

Alla hemlisars dag


Min hemlis är så fin! Idag, på alla hjärtans dag, hämtade jag ut mitt paket. Det innehöll ett rosa, hemgjort garn, godishjärtan och ett par superfina örhängen. Det känns så speciellt och fint, jag har aldrig fått hemgjort garn förut! Jag har nog aldrig köpt något heller. Tack hemlis, du är fin!

När jag ändå hade kameran framme passade jag på att fota mina Februarisockor. Nääästan nästan färdiga.


-------------------------------------
Uppdatering: Februarisockorna färdiga! Bilder kommer senare.

5 kommentarer:

Strumpstickan sa...

Vilket roligt paket:)

Snygga sockar!

Dödergök sa...

Hemlis är så roligt! Det är nästan roligast att hitta på och ge bort paket. Fast det är så klart superkul när man får någonting som är tokfint som man kanske aldrig någonsin hade kommit på att ge sig själv.

Sanna T Sköld sa...

Februari sockorna ser helt underbara ut. Visst är de kul att sticka??

Anette sa...

Skitsnygga! Förresten, laddade du ner Sweeney Todd när du såg den? Var den med svensk text isåfall? Jag är också helt såld på Johnny Depp och Tim Burton kombinationen. Edward Scissorhand var ju också skitbra...

Knit-Marie sa...

OK, nu vet jag säkert att februarisockmänstret passar enfärgat - inte flerfärgat som mina!