17 december 2007

Helgen som var

Åh så glad jag är för att jag fick träffa vänner i helgen! Missförstå mig inte, jag älskar min lilla familj och vill helst umgås med dem alla dagar i veckan, men åh så jag har längtat efter Jenny och Marie. De kom till mannens lägenhet i Västerås (så lägligt att det liksom låg på mitten) där vi fikade och fikade och åt och skrattade. Det var länge sedan jag skrattade så mycket. Jenny hade med sig sin kamera och när hon levererat bilder kommer de möjligtvis upp här. Jenny fick ett mjukdjur (Nästan En Gremlin) och Marie fick ett par halvvantar (på bild men minus mössan för den kändes så liten). Jag fick kakor, örhängen och glögg. Alla var glada. Nu måste det hända snart igen.









Denna vecka går ut på att överleva fram till fredag då min älskling kommer hit och julen kan börja. Jag har en enda julklappsstickning kvar att färdigsticka och den är halvvägs. Det ser bra ut med andra ord. Ett trevligt avbräck i vardagen blir jobbjulfirandet på onsdag. Jag hoppas på god julmat och alkohol.

3 kommentarer:

Anonym sa...

det var verkligen jättekul i går! :) jag ska strax blogga och lägga upp bilder, måste bara förbi centa och posta brev först. ha det bra! kram

Strumpstickan sa...

Titta, en pepparkakegremlin, så söt!

Strumpstickan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.