24 augusti 2007

Strul strul och strul men massa garn garn garn!

Suck! Varför måste jag vara en sån fuck up? Varför måste jag glömma att berätta för min chef att jag bytt bank? Det ger mig ju så mycket problem. Jag kommer fortfarande åt mina pengar på mitt gamla lönekonto så det är ingen panik idag, men hur blir det med räkningarna och nästa månads tågbiljetter jag måste köpa? Ska jag ta ut pengar så jag klarar mig i helgen och föra över resten av lönen till det nya kontot så att de är där på måndag. Då kan jag betala räkningar och biljetter då. Det är nog bäst. Men då måste jag gå ännu lite tidigare för att hinna ta ut pengar innan tåget går. Suck.

Hur som helst så har jag köpt lite stickor och en massa underbart garn. Drops Alpaca i färgerna mörkgrön (typ militär), mellanlila (lite sådär mörklila-rosa-ljuslila-melerat nästan), gräddvit, rosa (lite "smokey pink"). 2 nystan karisma i färgerna gråbeige och mörkbru. Ett nystan Vienna i senapsgult och två nystan Kido Lame i mörkblått med guldtråd. Allt är så vackert!

Kan banktanten ringa någon gång då!

Inga kommentarer: