11 september 2006

Min kärlek!

Den här veckan har jag fått så många anledningar att skratta mig lycklig att jag bara måste sprida min glädje. Här kommer därför en lista på underbara människor som förtjänar allt gott världen kan erbjuda. Och finns du inte med här betyder det bara att fingrarna fick kramp och jag inte orkade skriva mer (eller i sällsynta fall att du är ett ass). Utan inbördes ordning:

  • Jenny - Du är min glädje och kärlek (förutom när du är en reptil). Grattis till nyförvärvet.
  • H - Min oförtstörda oskyldiga underbara fantastiska ängel.
  • Mamma - Jag saknar dig! Kommer du hit i september eller blir det oktober?
  • Pappa - Jag tänker fortfarande på Alan Jackson när jag åker förbi Redbergsplatsen. Hoppas det fixar sig med brunnen... jag vill att ni kommer hit snart igen!
  • Bror - Tack för att vi pratade så bra den där kvällen. Det betyder mer för mig än du anar.
  • A-G - Jag blev så glad över sms:et igår! Jag är en idiot som inte hör av mig.
  • N - Tack för helgen. Du är en stjärna och den finaste vän en människa kan få.
  • M - Nu blir ju ännu en helg upptagen med besök till Jenny... men hur ser nästa helg ut för dig? Jag vill komma och hälsa på!
  • Chef-M - Tack för att du lyssnade på all musik... Du lär dig gilla Hets... om jag så ska tvinga dig!
  • Chef-J - Cash-boken finns fortfarande i mitt hjärta. En av de bästa födelsedagspresenterna i år (ja, det skulle vara den där löneförhöjningen dårå). Jag väntar spänt på blandskivan.
  • Chef-F - Jag vet inte ens var jag ska börja... men du vet redan allt jag vill säga.
  • A - Din blandskiva var fantastisk. Jag glömmer alltför ofta bort vilken mångsidig person du är.
  • R - En helt ny bekantskap som förtjänar sin plats på den här listan för att han bevisat för mig att alla män på det där stället inte är idioter. Och för att han kan konsten "Ytterst angenäm konversation".
  • J som jag trodde hette H - Tillfällig förbindelse som förvånade mig med sin ömhet. Hoppas du överlevde dagen i lördags.
Nu är jag helt utmattad av kärleksförklarande... Nu måste jag sova.

Inga kommentarer: