26 juli 2006

Same ol' same ol'

Det är väl rätt cool just nu... inte mycket händer i livet. Och det känns alldeles förträffligt. Det känns absolut lagom att det går lugnt och långsamt. Jag är förnöjd (förutom att jag, som straff för att jag slutat med p-piller efter 9 år, fått löjligt mycket finnar. Vad är det? Vid 24 ska man inte se ut som 14 i ansiktet! Vafalls!)

Men om jag ska försöka komma på lite nyheter att rapportera om då... i listformen ni älskar:

  1. Mamma är här om fyra mil.
  2. Jag är nyklippt/nyfärgad. Läckert svart och mörkbrunt... som förr men mörkare - mer svart. Frisyren är inte så annorlunda men mer friserad och rätt rejält mycket kortare (5 cm minst) på längden. Det var hemskt slitet.
  3. Jag är snart klar med nuvarande vantprojekt. De blir absolutely fabulous.
  4. Jag lyckas riktigt bra med träningen. Det känns toppen.
  5. Semester om två dagar!!!
  6. Jag lyssnar på Waylon Jennings och Kris Kristofferson varvat med Metallica, Megadeath, Danzig och Misfits. Rekommenderas.

Nu ska jag sticka... surprise.

Inga kommentarer: