09 juli 2006

Hostmaraton

Än en gång vaknade jag i natt arg och irriterad över att någon hostat så högt att jag vaknade... Bara för att på morgonen inse att det var jag, ingen mystisk inkräktare, som hostat så våldsamt. Tur att det finns hostmedicin med saltlakritssmak (tack pappa) annars hade jag hostat ihjäl mig som på slottet. Nu vill jag bara hitta en medicin mot nästäppa (så man inte behöver fräta sönder hjärnan med nässpray som jag gör nu) och utmattning. Jag är utmattad av hostiga nätter och snörvliga dagar... Om jag inte får sova inatt blir jag vansinnig.

Försökte promenera till Hemköp för att kompensera för att jag inte orkar träna idag... men när jag kom dit var jag så svettig och utpumpad att jag var tvungen att åka spårvagn hem... och även då vqr jag helt utslagen när jag kom fram... Fucking retarded lungs.

Inga kommentarer: